Helena Bonham Carter
HUNGARIAN PART
Ez a kis nőci egyszerűen fantasztikus és olyan egyedi stílusa van, hogy Őt választottam elsőnek, akiről 'portrét' készítek az új blogomban. A 'Kay Saga' első részében is jelentős szerepet kapott /dark fantasy trilógiám/, mert nagy hatással van rám minden alakítása és ahogyan átváltozni képes külsőleg, az félelmetes!
Helena merész és borzasztóan szexuális jelenség. Nem tökéletes sem az alakja, sem az arca, mégis sokkal vonzóbb számomra /és az érettebb férfiak számára/, mint bármelyik szupermodell. Mert van benne szenvedély, fájdalom és bohózat egyszerre. Ha ránézel, tudod, hogy képes lenne átvágni a torkodat egy műanyag kanállal, de ugyanakkor ráébresztene arra is, hogy nem úgy élsz, ahogy szeretnél. Hogy nem vagy önmagad. Mert Helena mindig önmaga és a legkevésbé sem érdekli, hogy ki-mit gondol róla. Ez a mai világban igenis nagyon bátor dolog, mert manapság mindenki azért reszket, hogy kinyissa-e a száját.
A ruhái /és itt nem csak a szerepek kedvéért felvett kosztümökre gondolok/ abszolút őrültek és mégis rendkívül nőiesek. Legyen az egy hippis-virágos-habos-babos szoknya, vagy egy csíkos térdzokni és kopott bakancs, vagy skótkockás-fodros ruhácska ezeregy zsebbel, vagy klasszikus öltöny & nyakkendő, vagy átlátszó fekete csipke.
A hajkoronája is fogalommá vált, a maga sajátosan borzontorz módján /igen, direkt fordítva/. Azt sugallja, hogy szabadon hagyva a legjobb, hullámosan, göndören, ahogy a szél éppen fújta. Természetes és bolondos. Barnás-vöröses-lilás-fekete, mikor-milyen kedve van. De egy szerep kedvéért, még szőke vagy akár félig kopasz is HAJlandó lenni. Elképesztő.
Aki nem látott még elég filmet Tőle, annak íme néhány valódi csemege: Míg hangod nem ébreszt, Ahol angyal se jár, The Heart Of Me, A nő másik arca, A galamb szárnyai, Burton & Taylor.
Nagy Mackó Ölelés
Borsó